Teismeiga on muutuste ja kasvamise aeg. Pakume individuaalseid ja eakohaseid hindamisi, et aidata noortel mõista oma tugevusi ja väljakutseid ning leida sobivaid toetavaid lahendusi.

Kas märkad, et viimasel ajal on rohkem pinget, kergesti ärritumist või raskusi õppimisel?

Meie eesmärk on aidata mõista nende raskuste põhjuseid ja pakkuda suuniseid edasiseks.

Kui märkad:

  • Ärevust või pinget
  • Alanenud meeleolu
  • Suhtlemisraskused pereliikmetega,
    õpetajatega või eakaaslastega
  • Õpiraskused ja akadeemilised väljakutsed
  • Keskendumis- ja tähelepanu probleemid
  • Kiusamine või sotsiaalne tõrjutus
  • Käitumisraskused ja impulsiivsus
  • Raskused iseseisva elu alustamisel

Aitame leida vastused ja lahendused.

Mida me hindame

Emotsionaalne heaolu

Teismeiga toob kaasa palju tundeid ja muutusi. Aitame mõista, kuidas teismeline ennast tunneb, ning leiame viise, kuidas ta saaks end oma nahas paremini tunda.

Käitumismustrid

Iga teismeline reageerib erinevates olukordades omamoodi. Käitumise mõistmine aitab meil paremini aru saada tema emotsionaalsest ja kognitiivsest arengust.

Sotsiaalsete oskuste areng

Sõprussuhted ja suhtlemine on oluline osa teismelise elust. Hindame, kuidas noor suhtleb eakaaslaste ja täiskasvanutega ning kuidas saaks teda toetada tervete ja tugevate suhete loomisel.

Õppimise eripärad ja väljakutsed

Kui koolis on keeruline, võib see olla märk, et teismeline vajab lisatuge – olgu selleks keskendumine, eneseväljendus või õppimise viisid, mis on temale kõige sobivamad.

Hindamise etapid

1. Esmane kontakt ja aja broneerimine

Esmane küsimustik, mis aitab hinnata nooruki käitumist, emotsioone ja sotsiaalseid oskusi tuleb täita vanemal ja noorukil eraldi. Meie meeskond analüüsib saadud andmeid ja võtab ühendust, et kokku leppida edasine hindamisprotsess.

2. Vestlus ja taustainfo kogumine

Järgneb kohtumine lapsepsühholoogi või vaimse tervise õega, et tutvuda ning paremini mõista raskusi ja tugevusi. Sõltuvalt teismelise vanusest võib kohtumisel osaleda ka lapsevanem, hooldaja või tugiisik, et koguda terviklik ülevaade ajaloost ja muredest. 

3. Hindamisprotsess

Hindamise käigus kasutame erinevaid teste ja ülesandeid, et mõista teismelise mõtlemist, õppimisvõimet ja tugevusi. Vajadusel lisame täiendavaid hindamismeetodeid. Enamasti toimub 1-3 kohtumist

4. Tagasiside, soovitused ja kokkuvõte

Pärast hindamist anname põhjaliku tagasiside ja arutame tulemusi. Lõplik aruanne, mis sisaldab individuaalseid soovitusi nooruki toetamiseks kodus ja koolis ning vajadusel sisaldab ka raviplaani ja rehabilitatsiooni tegevusi, valmib tavaliselt kolme nädala jooksul.

Personaalne ja kaasav hindamine

Motiveerivad ja praktilised meetodid

Hindamisprotsess on kohandatud teismelistele – interaktiivne, arendav ja kaasahaarav. Meie meetodid põhinevad tegevuspõhistel ülesannetel, mis on samal ajal nii informatiivsed kui ka huvitavad.

Varjatud tugevuste avastamine

Kasutame erinevaid hindamistehnikaid, et mõista teismelise arengut terviklikult. Aitame avastada oskusi ja võimeid, mis võivad jääda tavapärastes testides märkamata.

Noorukite hindamine meie juures ei ole tavaline „testimine“, vaid avastamine

Praktiline ja arusaadav lähenemine

Meie juures ei ole eesmärk teismelist „ära parandada“. Soovime kaasata noore hindamisprotsessi, et aru saada, mis hästi välja tuleb ja mis võiks olla teisiti.

Avastame, mis tegelikult huvitab ja kuidas oma tugevusi kasutada

Teame et iga noor on enamat kui „hea õpilane“ või „vahel hajameelne“ – igal noorel on oma oskused ja võimed, mis võivad lihtsalt vajada natuke teistsugust lähenemist.

Aitame mõista

Meie juures saab noor olla lihtsalt olla noor – ja teada saada, mis on tema tugevused.